سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله صفایی بوشهری:

مسئولان در کنترل بی رویه گرانی‌ها نظارت کافی داشته باشند

امام جمعه بوشهر گفت: اکنون که در ابتدای سال جدید و در آستانه آغاز ماه رمضان هستیم، مسئولان در کنترل گرانی‌ها تدابیر لازم را داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود، یکی از آموزه های سبک زندگی اسلامی را امید به گشایش و تلاش برای آینده دانست و بیان کرد:امیدواری به آینده و عبور از مشکلات و رسیدن به مدارج موفقیت نشان از ایمان، توکل به خداوند و مایه حیات زنده و کوشش در این باره است.

او افزود: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) در پیام نوروزی و سخنانن آغازین سال جدید خویش چند نکته مهم و راهبردی بیان فرمودند که باید سرلوحه کار مسئولان نظام و مردم ولایتمدار قرار بگیرد. نخست پشتیبانی و رفع موانع تولید در عرصه رشد اقتصاد ایران بر اساس طرح اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است و این باید در عمل دیده شود و در حد حرف و مصوبات متوقف نشود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری به جهت اهمیت وظایف و اختیارات رئیس جمهور بسیار مهم و سرنوشت ساز است و این مردم هستند که در این عرصه نقش آفرین بوده و مسئولیت مهمی به عهده دارند. حضور پرشور و سراسر شعور و با بصیرت بسیار کارساز و موثر است. همچنین اعتماد و تکیه به برجام در رفع تحریم و گره زدن حل مشکلات به آن، یک اشتباه بزرگ است. باید آن را با رشد تولید و خود کفایی خنثی سازی کرد و شکست داد.

صفایی بوشهری افزود: همان‌طور که از قبل پیش بینی می‌شد و کارشناسان هم به ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و هم به مردم عزیز هشدار داده شده بود بیش‌تر استان های کشور در شرایط خیز چهارم گرفت و در آغاز سال فضای زندگی مردم دچار مشکلات جدیدی شده است. مناسب است در این باره ستاد مقابله با بیماری کرونا تصویب و اجرای دقیق دستور العمل های بازدارنده از شیوع بیماری کرونا، نظارت جدی بر حسن اجرای آن، فرهنگ سازی مراعات دستور العمل‌ها به شیوه های تبلیغی و اجرایی و واکسیناسیون گسترده و عمومی جدی‌تر پیگیری کند.

او گفت: اکنون که در ابتدای سال جدید و در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان می باشیم، مسئولان محترم باید در عرصه کنترل بی رویه گرانی‌ها تدابیر لازم و نظارت کافی داشته باشند. به اذعان همه کارشناسان قیمت عرضه کالا غیر واقعی و فراتر از ارزش آن است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: از همه مردم عزیز استان بوشهر تقاضا دارم مانند همیشه در این شرایط به هم نوعان خود به ویژه اقوام، همسایه ها و مردم نیازمند کمک کنند تا از فشارهای معیشتی آنان کاسته شود.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.