سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس رفتار اجتماعی و افکارسنجی:

خلاقیت‌ها در کار به دانش، توانایی مالی و خواسته جامعه وابسته است

بابایی گفت: نورپردازی خلاقانه میدان آزادی سبب توجه به آبشار رنگین کمان همیشه خاموش پل هفتم و نورپردازی تعدادی از پل های رودخانه کارون اهواز شد.

غلامحسین بابایی کارشناس رفتار اجتماعی و افکارسنجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خلاقیت‌ها در کار و مدیریت، به دانش و توانایی مالی و اجرایی و از آن مهمتر، به خواست مردم، مدیران و کارشناسان اجرایی بستگی دارد.

او افزود: با گذری در کلان شهر اهواز، مشاهده می‌شود که رودخانه کارون به عنوان یکی از ظرفیت‌های طبیعی موجود، می‌تواند محرک خوبی برای ذهن‌های خلاق باشد و به همین جهت یک مدیر مجرب باید مدبرانه انگیزه لازم و مناسب را ایجاد و مشوق‌های لازم را فراهم نماید.

بابایی بیان داشت: اینک که رهبر انقلاب، مطابق نام گذاری‌های هر ساله سال ۱۴۰۰ را به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نامگذاری فرمودند، بی مناسبت نیست که در این فرصت، به گوشه‌ای از چالش‌ها و موانع در تحرک، پویایی و سرعت بخشیدن به انجام اصولی فرایند امور، اشاره‌ای نمود.

این کارشناس رفتار اجتماعی و افکار سنجی ادامه داد: در شرایط کنونی همگان برای رسیدن به نقطه آسایش فردی و اجتماعی، باید روی منافع اجتماعی تمرکز نموده و مسیر راه آینده جامعه را امیدوارانه و بر این اساس ترسیم نمایند.

غلامحسین بابایی اظهار کرد: منافع طلبی و نگاه فردی سودمندانه مدیران، فاصله گرفتن از اخلاق مدیریتی، همراهی نکردن اراده و خواست جدی مدیر با نیاز ضروری جامعه و مردم، گریزان بودن مدیران از ریسک پذیری، راحت طلبی و عدم رویارویی با مقامات و بالا دستان برای ایجاد بستر‌های مناسب خدمت به مردم و پرداختن به حاشیه‌های کم ارزش حوزه مدیریت است که همه و همه مانع از رشد و بالندگی و توسعه شهری خواهد بود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.