سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۳ هزار تست سریع کرونا در شادگان

رییس مرکز بهداشت شادگان از انجام بیش از ۳ هزار تست سریع کرونا در این شهرستان برای افراد مشکوک مبتلا به این بیماری خبر داد.

نکیسا خسروی رییس مرکز بهداشت شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا در شهرستان، تست گیری کرونا در اولویت کار ما قرار دارد تا بیماران مبتلا به این بیماری شناسایی شده و با قرنطینه خانگی یا مداخلات درمانی زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

او با بیان اینکه این موارد تست سریع در منزل انجام شد و ضمن آموزش‌های لازم و بررسی اطرافیان به صورت کامل مطابق دستور‌های کشوری انجام شده است، افزود: موارد مشکوک جهت انجام نمونه گیری پی سی آر به مرکز ۱۶ ساعته ارجاع شدند.

خسروی تنها راهکار موثر رهایی از بیماری کرونا را رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: باید این مهم در شهرستان شادگان تقویت و ترویج شود، همچنین از شهروندان خواهشمندیم از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مراسم عروسی و عزا خودداری کنند تا بار زحمت نیرو‌های بهداشتی و درمانی بیش از پیش نشود و آمار بیماران کرونایی نیز افزایش پیدا نکند.

آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان در ایام نوروز و در نتیجه برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و دید و بازدید‌های عید بطور چشمگیری افزایش یافت، بطوریکه هم اکنون ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز و ۷ شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.