سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت حضور در تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه از عموم مردم و شهروندان استان خواست با توجه به شیوع دوباره کرونا و ممنوعیت حضور در تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری، از حضور در این مکان‌ها خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه گفت : همزمان با روز سیزدهم فروردین و بر اساس یک سنت دیرینه، مردم در فضای سبز حضور پیدا می‌کنند، اما امسال، بدلیل اوج گیری کرونا حضور در تفرجگاه‌ها از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع اعلام شده است.

او با اشاره به استقرار نیرو‌های پلیس مقابل اماکن گردشگری و تفرجگاه‌های استان گفت : از حضور شهروندان به صورت پیاده و سواره به این مکان‌ها جلوگیری می‌شود.

 آمویی ادامه داد: شایسته است به دلیل روند صعودی ابتلا به این بیماری در اکثر شهر‌های استان طی روز‌های اخیر، مردم فهیم کرمانشاه مانند ماه‌های اخیر همکاری لازم را به عمل آورده و از هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضا‌های سبز خودداری کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: توصیه ما به شهروندان اینکه برای ریشه کن شدن ویروس کرونا تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند و به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند.

او با بیان اینکه هرگونه عادی انگاری در خصوص ویروس کرونا بسیار خطرناک است، گفت: روند صعودی این بیماری و افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان زنگ خطری است که باید به ان توجه کنیم.

 آمویی با بیان اینکه ماموران پلیس از هرگونه خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند، افزود: هدف همه ما بازگشت سلامت به جامعه و ریشه کنی ویروس کروناست که با همدلی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم محقق می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.