سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال آتش نشانان اهوازی با شعله‌های آتش

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های انجام شده در زمینه مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی در کوی رمضان راس ساعت ۱۸ و ۱۸ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

وی با بیان ینکه آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محل و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند، افزود: آتش سوزی مغازه تجاری در ساعت ۲۳ و ۳۶ دقیقه در تقاطع مهدوی و رستگاری اطلاع رسانی شد.

قنبری با اشاره به اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله‌های حریق مغازه تجاری مواجه شدند و با ایمن سازی محل و مجهز کردن خود به دستگاه تنفسی با استفاده از یک رشته لوله آبرسان حریق را مهار کردند، اظهار داشت: این حادثه به علت اتصال کتری برقی رخ داد و منجر به خسارت لوازمات و دودگرفتگی مغازه شده بود که آتش نشانان با دستگاه فن فشار مثبت دود ناشی از حریق را تخلیه کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به نجات ۴ شهروند در عملیات نجات از اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه گلستان با تلاش آتش نشانان، بیان کرد: آتش نشانان با اعزام به بلوار گلستان خیابان ۲۲ بهمن مجتمع انبار نیشکر یک سگ را که بین نرده‌های مجتمع گیر افتاده بود با ابزار تخصصی و نجات رها سازی کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.