سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰؛

دستگیری قاچاقچیان چوب / رمزگشایی از ۳۹ فقره سرقت

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی در مسیر‌های جنگلی و کنترل خودرو‌های باری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود:ماموران انتظامی با تلاش بی وقفه و اقدامات پلیسی ۲ خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی متهمان ۵ تن چوب جنگلی که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های بالادست ساری برداشت شده بود، را کشف کردند.

سرهنگ صفرپور ضمن بیان خبر دستگیری ۲ قاچاقچی چوب، افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۳۳ سارق در جویبار

سرهنگ شهرام باقری جانشین انتظامی شهرستان جویبار گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی یگان‌های انتظامی اجرا شد.

او با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی، افزود: ماموران در اجرای این طرح ۳۳ سارق، مقادیری مواد مخدر را کشف و در بازجویی از متهمان دستگیر شده به راز ۳۹ فقره انواع سرقت پی بردند.

سرهنگ باقری با اشاره به توقیف ۲۴ خودرو و ۱۱ موتورسیکلت متخلف، گفت: ماموران انتظامی در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند.

کشف ۲۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تلاش بی وقفه ۴ سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌ها به ۲۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات این شهرستان اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.