سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرکت در خلاف جهت آزادراه حادثه ساز شد

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: بر اثر برخورد نیسان وانت با پراید در آزادراه کرج - قزوین محدوده پل حصارک، یک نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرزگفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح در آزادراه کرج قزوین محدوده پل حصارک، بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که خودرو پراید به صورت دنده عقب خلاف جهت آزادراه در حال حرکت بوده که خودروی نیسان وانت از پشت با او برخورد کرده است.

سرهنگ فیض جعفری گفت: متاسفانه در این حادثه تلخ یک سرنشین پراید که کودکی ۲ ساله بوده فوت کرده و ۲ سرنشین دیگر آن مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

او افزود: در این حادثه رانندگی ۲ سرنشین خودروی نیسان وانت نیز مجروح شدند که با حضور اورژانس آنها نیز به مرکز درمانی منتقل شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرزگفت: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را حرکت خلاف جهت آزادراه از سوی خودرو پراید اعلام کرده اند.

او افزود: یک حرکت اشتباه می تواند خسارات جبران ناپذیر آن ایجاد کند پس با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و عمل به توصیه های پلیس از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کنید.

انتهای پیام/ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.