سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وخامت حال بیماران کرونای انگلیسی فقط در دو روز

وضعیت ریه بیماران مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی فقط در دو روز از میزان کم به درگیری شدید سیستم تنفسی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر حمیدرضا عصاییان متخصص عفونی بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر گفت: پیش بینی می‌شد پیک چهارم کرونا در پایان هفته سوم فروردین اتفاق بیفتد، اما متاسفانه پیک جدید زودتر از انتظار در حال افزایش و پرکردن تخت‌های بیمارستان‌ها است.

او رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در هفته‌های منتهی به شب عید، رفت و آمد‌های نوروزی و تجمعات در مراکز خرید را از دلایل افزایش بستری‌ها اعلام کرد و افزود: با افزایش رفت و آمد‌های نوروزی انتظار افزایش شدید مبتلایان به کرونا را در هفته‌های سوم و چهارم فروردین باید داشت.

متخصص عفونی بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر در خصوص کرونای انگلیسی نیز با اشاره به شدت شیوع و سرایت این ویروس گفت: پاسخ آزمایش ابتلا به کرونای انگلیسی در تمام افراد مشکوک به کرونای انگلیسی مثبت بوده است.

دکتر حمیدرضا عصاییان ادامه داد: ریه بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی در مدت زمان بسیار کم به شدت درگیر می‌شود بطوری که افراد با درگیری پایین ریه، فقط در دو روز بخش زیادی از سیستم تنفسی خود را از دست می‌دهند.

او گفت: خوشبختانه بیمارانی که مبتلا به کرونای انگلیسی بودند نسبت به اقدامات درمانی پاسخ مثبت دادند و از آنجایی که برخی از آنان جوان بودند قابلیت ترخیص پیدا کردند.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.