سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی: تمرینات‌مان را بر اساس نقاط ضعف و قوت پیکان چیده‌ایم

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از بازی با پیکان در لیگ برتر توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی این تیم با پیکان اظهار داشت: تمرینات تیم استقلال از دوم فروردین ماه آغاز شد، البته چند بازیکن ما به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در تمرینات شرکت نکردند، اما با استفاده از بازیکنان آکادمی، خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم.

او در خصوص غیبت چند بازیکن در مسابقه فردا عنوان کرد: ما با استفاده از بازیکنان آکادمی خلاء بازیکنان دیگر را پر کردیم. خوشبختانه تمام بازیکنان سلامتی خود را به دست آوردند و مشکلی وجود ندارد.

مربی استقلال در خصوص غایبان این تیم گفت: غلامپور و بابک مرادی و مدیر رسانه‌ای ما فعلا درگیر ویروس کرونا هستند.

ماجدی در خصوص لغو بازی با نفت و بازی‌های آسیایی اظهار داشت: مجیدی تدابیر لازم را برای بازی‌های آسیایی اندیشیده است و ما بعد از این بازی آماده این مسابقات می‌شویم.

او در خصوص ساعت عجیب بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال شرایط این است و باید همه کار کنیم تا به بهترین شکل برای حضور در این بازی‌ها آماده شویم. همه باید روی این مساله تمرکز داشته باشیم.

مربی تیم استقلال در خصوص دیدار فردای تیمش با پیکان گفت: ما با تفکرات تارتار آشنا هستیم، پیکان تیمی جوان است و با انگیزه مضاعف مقابل ما حضور پیدا می‌کند. آن‌ها خوب پرس می‌کنند، اما ما تمرینات را بر اساس نقاط و ضعف و قوت آن‌ها چیده‌ایم. امیدوارم امسال در نهایت با قهرمانی در ۳ جام دل هوادارانمان را به دست بیاوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.