سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار کرمانشاه:

مردم رعایت نکنند وارد شرایط قرمز خواهیم شد

فرماندار کرمانشاه گفت : اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند به طور قطع موج چهارم کرونا را به سلامت و خوبی پشت سر می‌گذاریم .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند به طور قطع موج چهارم کرونا را به سلامت و خوبی پشت سر می‌گذاریم، گفت : هم اکنون در بسیاری از بیمارستان‌ها مراجعان کرونا بسیار زیاد شده و چنانچه مردم رعایت نکنند وارد شرایط قرمز خواهیم شد.

او گفت : اگر شرایط کرونایی حاد شود آن وقت هم برای کسبه و کسانی که می‌خواهند کار اقتصادی کنند فعالیت دشوار می‌شود لذا انتظار داریم مردم این توصیه‌ها را جدی بگیرند و همانند سال گذشته رعایت کنند تا ان شاالله از این موج چهارم عبور کنیم.

او افزود: بهترین توصیه ما به مردم این است که از دورهمی و اجتماع به صورت چند خانواده پرهیز کنند چرا که وضعیت ناپایداری در کرمانشاه داریم و خطر شیوع بیماری کووید ۱۹ خیلی زیاد است.

فرماندار کرمانشاه افزود: دستور داده شده جاده‌های منتهی به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها مسدود شود به همین دلیل از مردم انتظار داریم کاملا رعایت کنند و به هیچ وجه هماهنگی برای حرکت دسته جمعی به سمت دامن طبیعت را نداشته باشند و اگر قرار است از طبیعت هم استفاده کنند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت انفرادی باشد یعنی به هیچ وجه خانواده‌ها به صورت تجمعی اجتماعی نداشته باشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.