سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه اقتصادي با روان سازي محيط كسب و كار

رئيس موسسه كار و تامين اجتماعي گفت: روان سازي محيط و فضاي كسب و كار در كشور از عوامل مهم در توسعه و پيشرفت اقتصادي محسوب مي شود.

محمد رضا سپهري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: روان سازي فضاي كسب وكار در كشور از عوامل مهم در توسعه اقتصادي است.
وي افزود: اشتغال به عنون يك پديده چند وجهي مطرح است و نگاه به مسئله اشتغال يك رويكرد فرابخش و بين رشته اي را مي طلبد به طوري كه با اين پديده نمي توان برخوردي تك ساختي كرد.
رئيس موسسه كار و تامين اجتماعي اشتغال را تابعي از توليد و توليد را تابعي از سرمايه گذاري دانست و خاطر نشان كرد: بايد در بازار كار مدل و الگويي را طراحي كرد كه با شرايط موجود قابليت انعطاف پذيري داشته و هماهنگ با عرضه و تقاضا حركت كند.
در ادامه اصابتي مدير كل بازرسي كار وزارت تعادل كار و رفاه اجتماعي به بيان اهداف تدوين آئين نامه ايمني كار در صنايع چاپ پرداخت و اظهار داشت: هدف از تدوين اين آئين نامه ايمن سازي محيط كار در صنايع چاپ و پيشگيري از حوادث ناشي از كار در واحدهاي چاپ كاغذ، سلفون، فلز، شيشه، پارچه، مدارات چاپي و نظاير آن است.
مدير كل بازرسي كار وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي خاطر نشان كرد: رعايت آيين نامه مذكور طبق ماده 85 قانون كار در تمام كارگاه ها به منظور پيشگيري از حوادث و ايمن سازي محيط كار الزامي است./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.