سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«هیروشیمای یمن» دستاویز‌های آمریکا برای قتل عام یمنی‌ها را برملا کرد

جنبش انصارالله یمن نخستین گزارش حقوقی اش درباره جنایات وحشیانه متجاوزان سعودی-آمریکایی در حق غیر نظامیان این کشور را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی خبری العهد لبنان؛ اداره حقوقی و قانونی دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نخستین گزارش حقوقی اش را با مستند کردن جنایات وحشیانه‌ای که متجاوزان سعودی-آمریکایی در حق غیر نظامیان در یمن مرتکب شده اند با نام «هیروشیمای یمن» منتشر کرد.

عبدالوهاب المحبشی رئیس این اداره در مراسم رونمایی گزارش هیروشیمای یمن گفت: این گزارش، ساختاری را که متجاوزان کوشیده‌اند به آن اتکا کنند، به لرزه در آورده است. متجاوزان می‌کوشند درباره آنچه در یمن انجام می‌دهند اطلاعات دروغینی به افکار عمومی داخلی و جهانی بدهند.

المحبشی تأکید کرد این گزارش همه بهانه‌ها و دستاویز‌هایی را که آمریکا برای قتل عام یمنی‌ها مرتکب می‌شود بر ملا کرده است.

از طرف دیگر احمد ابو حمرا، مسئول مرکز پایش و مستند کردن در اداره حقوقی و قانونی جنبش انصارالله گفت: این گزارش شامل ۴۱۳۳ مورد قتل عام و واقعه‌ای است که مستند شده و با جزئیات به زمان و مکان جنایات پرداخته شده است.

ابوحمرا گفت: این گزارش از بیش از ۵۶۶ مورد قتل عام و واقعه مهمی که کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی علیه غیر نظامیان یمنی مرتکب شده اند، نام برده است.

وی تصریح کرد: این گزارش همچنین ده‌ها نمونه از جنایاتی که علیه اسیران و بازداشت شدگان در زندان‌های ائتلاف متجاوز و مزدوران آنان صورت گرفته، رصد کرده است.

این مقام یمنی افزود: این گزارش تنها بخش اندکی از جنایات صورت گرفته در یمن است و گزارش‌های دیگری درباره وقایع خونینی که رخ داده است منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
دنیا بی حساب و کتاب نیست ذره ها در دنیا حساب و کتاب دارد جنایات آل سعود که حساب ندارد و در یمن هم خلاصه نمی‌شود جنایات آل سعود در سوریه و عراق کمتر از یمن نبود و همه جنایات آل سعود در چند سال اخیر در سوریه و عراق و یمن و و بحرین و افغانستان و پاکستان ووو بخش کوچکی از جنایات و خیانت های این رژیم به اسلام و مسلمین است و آن دنیا برخلاف این دنیا هم وقت کافی برای مجازات کامل این خاینین به اسلام و مسلمین وجود دارد و هم امکان حسابرسی دقیق به ریز و درشت این جنایات .
عمار
۱۳:۰۴ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
انشاءالله خدای کعبه بیت الله حرام مکه مکرمه این قوم فاسد و فاسق و متجاهر و جنایتکار خائن و خبیث منحوس آل سعودی را به عذاب الهی سخت دوچارشان کند و نابودشان کند هر چه سریعتر و به زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل سالفلین پرتشان کند که آبروی دین اسلام ناب محمدی ص و مسلمین و سرزمین وحی الهی عربستان حجاز را برده اند و لکه ننگ و سیاهی هستند بر چهره نورانی جهان اسلام ناب محمدی ص . والسلام و صلوات التماس دعا .
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
لعنت برآل سعود دست نشانده،آمریکا ،اسرائیل و انگلیس جنایتکار
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
لعنت بر آل سعود جنایت کار
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
مرگ بر آمریکا و عربستان