سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر وزرش و جوانان؛

زیرساخت‌های ورزشی در سراسر کشور ارتقاء یافته است

سلطانی‌فر گفت: با توجه ویژه دولت به حوزه ورزش و جوانان در هشت سال اخیر زیرساخت‌های ورزشی در سراسر کشور به ویژه مناطق روستایی و دورافتاده، ارتقاء یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان عصر پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان ۱۲ پروژه ورزشی شهرستان طبس که در سالن ورزشی چند منظوره روستای جوخواه این شهرستان برگزار شد، گفت: در شروع به کار دولت تدبیر و امید تعداد خانه‌های ورزش روستایی در کشور ۷۰۰ مورد بود که امروز هفت برابر شده و به حدود ۵ هزار خانه ورزش روستایی رسیده است.

او افزود: امروز در مناطق مختلف استان خراسان جنوبی نیز ۵۵ پروژه با اعتبار بیش از ۵۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که ۱۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه می‌شود.

سلطانی فر بخش ورزش خراسان جنوبی را رو به توسعه خواند و اظهار کرد: پروژه‌های دیگری نیز در این سفر کلنگ‌زنی شد که امیدواریم ۷۰ هزار متر مربع فضای جدید را در آینده نزدیک برای استان محقق کنیم.

وزیر ورزش و جوانان به تحولات کشور در عرصه داخلی و خارجی اشاره و عنوان کرد: امسال شاهد اتفاقات بسیار مبارکی برای میهن اسلامی خواهیم بود که از جمله آن پایان تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران و کاهش و رفع مشکلات معیشتی مردم و حرکت به سمت وضعیت باثبات اقتصادی است.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: آثار و عوارض تحریم‌ها رو به پایان است و به زودی شاهد روز‌های زیباتر و پرنشاط‌تر برای مردم عزیزمان خواهیم بود.

سلطانی فر تصریح کرد: یکی دیگر از این اتفاقات مبارک، پایان دوره شیوع و گسترش کرونا هم با مراقبت مردم و هم با آغاز مرحله واکسیناسیون گسترده عمومی از ماه خرداد است.

وزیر ورزش و جوانان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا را از دیگر رویداد‌های مهم امسال عنوان کرد و افزود: اینکه در این انتخابات چه حزب، جناح و تفکری به قدرت برسد، مهم نیست، بلکه مهم حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات است که موجب استحکام بیش از پیش پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

۵۵ پروژه به مساحت ۱۱۹ هزار و ۹۶۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی افتتاح شد که از این تعداد ۱۲ پروژه در شهرستان طبس بود.

عملیات اجرایی ۱۱ پروژه نیز با مساحت ۶۹ هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار پیش بینی شده ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.