سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه؛

۱۲ فروردین یکی از ایام الله است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : عدم وابستگی به شرق و غرب از برکات جمهوری اسلامی است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : به فرموده مقام معظم رهبری یوم الله یعنی آن روزی که دست قدرت خداوند متعال در حوادث مشخص است و ۱۲ فروردین یکی از ایام الله است.

او گفت : در روز ۱۲ فروردین جمهوری اسلامی خود را در برابر مردم به رأی گذاشته و اکثریت مردم یعنی ۹۸ درصد به آن آری گفتند و مردم بار دیگر ضربه‌ای به دشمنان اسلام وارد کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برکات تشکیل جمهوری اسلامی افزود: عدم وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب و تدوین قانون بر اساس اسلام و قرآن از برکات جمهوری اسلامی است و تا امروز ذره‌ای از خاک این سرزمین توسط دشمنان کم نشده است.

احمدی افزود: هدف نهایی همه انبیا تشکیل حکومت اسلامی بوده است و این انقلاب به فضل خداوند به ظهور حضرت ولیعصر (عج) منتهی خواهد شد.

او ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی با گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بار‌ها با نقشه‌های گوناگونی مانند جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و ایجاد گروه‌های تروریستی سعی در نابودی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند، اما مردم با بصیرت ایران هربار نقشه‌های آنان را خنثی کرده‌اند و به الگویی برای کشور‌های آزادی خواه تبدیل شده است.

احمدی گفت: مردم ایران اسلامی با الگو گرفتن از نهضت امام حسین (ع) لحظه‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نیامده و نشان داده‌اند مانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از فدا کردن جان خود واهمه‌ای ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه امسال گفت: دشمنان برای تضعیف جمهوری اسلامی با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی سعی در ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم دارند تا آنان را از حضور در انتخابات دلسرد کنند، اما مردم با حضور پرشور خود بار دیگر نقشه‌های آنان را خنثی و باعث عزت جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

او با بیان ویژگی‌های انتخاب اصلح افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری فرد اصلح باید مدیر و مدبر باشد و با آگاهی از ظرفیت داخلی و بدون اتکا به خارج سبب پیشرفت کشور شود و با مفسدین مبارزه کند و استفاده از ظرفیت جوانان را در اولویت قرار دهد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.