سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشم زاده: هر ۲ تیم فوتسال فرش آرا و گیتی پسند بازی زیبایی به نمایش گذاشتند

مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از تساوی این تیم برابر فرش آرای مشهد در چارچوب هفته سوم لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد هاشم زاده مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از تساوی این تیم برابر فرش آرای مشهد در چارچوب هفته سوم از دور نهایی لیگ برتر اظهار داشت: بازی امروز دیدار بسیار خوبی بود و هر ۲ تیم موفق شدند بازی بسیار با کیفیتی را به نمایش بگذارند. متاسفانه ما در بازی امروز ۵ نفر از بهترین بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم و در بحران بسیار بدی قرار داشتیم. همچنین به دلیل آنکه چند نفر از اعضای کادر فنی تیم هم تست کرونایشان مثبت شده بود، من در مسابقه امروز کاملا تنها بودم و برای همگی آن ها آرزوی سلامتی دارم. به هر حال بازی امروز دیدار بسیار قشنگی بود و هر ۲ تیم بازی زیبایی انجام داده و توانستند موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کنند، اما در آخر بازی با نتیجه مساوی یک - یک تمام شد.

او افزود: به نظر من فرش آرا تیم بسیار قوی و قدرتمندی است که از کادر فنی بسیار باهوشی بهره می برد و از بازیکنان جوان و آینده داری هم برخوردار است و نمی توان گفت که ما نتوانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم. در هر صورت فوتسال همین است و نتایج مختلفی در آن به دست می آید. خدا را شکر از شرایط بازیکنانمان راضی هستیم و آن ها تمام تلاششان را به کار گرفتند و امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم به پیروزی برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.