سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شایق در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای کامل اجرایی شدن جمهوری اسلامی هنوز راه مانده است

فعال سیاسی اصولگرا درباره سالروز حماسه ۱۲ فروردین ماه توضیحاتی ارائه داد.

عشرت شایق نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی  در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سالروز حماسه دوازدهم فروردین ماه  گفت: روز دوازدهم فروردین ماه در حقیقت ثمره پیروزی انقلاب در بیست و دوم بهمن ماه است.

او ادامه داد: یعنی روزی که انقلاب اسلامی ساختار حکومت خود را با رای مردم انتخاب کرد؛ روزی که سربلندی انقلاب اسلامی بود و پرچم جمهوری اسلامی به عنوان پرچمی که نام الله را زینت خود داشت به اهتزاز درآمد و نشان از توحیدی بودن انقلاب اسلامی ما داشت. اگرچه در این روز نام جمهوری اسلامی برای انقلاب انتخاب شد؛ اما برای اجرای آن همچنان راه بسیاری مانده تا کلمه ساختاری جمهوری اسلامی جایگاه خود را به ظهور برساند و لازمه آن هم تدبیر مدیران کشور است.

شایق افزود: هنوز هم مردم پای آن آری ایستاده اند؛ اما متاسفانه برخی از مسئولان ما از آن عدول کرده اند و در حالی که باید کوخ نشینان را اولویت خود قرار دهند کاخ نشینی را ترجیح داده‌اند و عمدا یا سهوا به ضرر جمهوری اسلامی کار کرده‌اند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
حرف حساب جواب ندارد.
ولی همش حرفه عمل صفر
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
خجالت و وجدان چیز خوبیه
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
هههههههههههههه.......
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
اگه اینجور میخواهید اجرا کنید تا همین جا بسه دین مبارک اسلام را بدنام نکنید.برخی مسئولان موازی خواسته های دشمنان اسلام حرکت میکنند.