سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۹۵۴ نفر علیه ویروس کرونا در خوی

فرماندار خوی گفت: ۹۵۴ نفر از واجدین شرایط واکسن کرونا را در این شهرستان دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین عباسی فرماندارخوی  در جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا که در سالن شهید کوچری خوی برگزار شد با اشاره به عمکلرد دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: علاوه بر طرح تحول سلامت که تاثیرات بسزایی در حوزه سلامت کشور و شهرستان داشت، تکمیل زیرساخت‌های درمان از جمله ۳ بیمارستان با ۵۰۰ تخت بیمارستانی در شهرستان خوی با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه سلامت را متحول ساخت و در شرایط کرونایی پاسخگوی نیاز‌های مردم نه تنها شهرستان و حتی شمال استان بودیم.

️فرماندارخوی در ادامه از واکسیناسیون ۹۵۴ نفر در سطح شهرستان خبر داد و افزود: این روال با اولویت‌های تعیین شده توسط وزارت بهداشت و درمان در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

️فرماندار و رئیس شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان خوی با اشاره به شکننده بودن وضعیت شهرستان از نظر شرایط کرونایی اظهار داشت: مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را برای رسیدن به وضعیت پایدار رعایت نمایند.

عباسی در ادامه به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص روز طبیعت اشاره کردو افزود: طبق این مصوبه دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.