سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصبانیت من‌وتو از کودکان اصفهانی + فیلم

پویش ابرقهرمان ایران من با موضوع معرفی زندگی سردار سلیمانی برای دانش آموزان، موجب خشم شبکه من‌وتو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نویسنده و کارگردان برنامه ابرقهرمان ایران من گفت: در پویش ابرقهرمان ایران من،۲۰ داستان درباره زندگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قالب یک کتاب برای دانش آموزان در نظر گرفته شده بود که دانش آموزان با مطالعه کتاب، نقاشی‌هایی مرتبط با محتوای داستان‌ها ترسیم می‌کردند.

او ادامه داد: بیش از ۱۸۰ هزار دانش آموز استان اصفهان در این پویش شرکت کردند و با توجه به استقبال زیاد از آن، مقرر شد تا چهار برنامه تلویزیونی درباره محتوای کتاب و با اجرای دانش آموزان ساخته شود.

کارگردان این برنامه افزود: در این چهار برنامه دانش آموزان دختر و پسر با محتوا و زبان کودکانه به معرفی زندگی سردار سلیمانی و انقلاب اسلامی می‌پرداختند، اما شبکه‌های معاند نظیر من‌وتو، تاب دیدن این برنامه کودکانه را هم نداشتند و با عقده گشایی اقدام به تمسخر آن کردند.

او تاکید کرد: گویا دفاع از ارزش‌های انقلاب و عشق و علاقه کودکان به رهبر انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی و انقلاب اسلامی بر آن‌ها بسیار گران آمده بود، این امر نشان می‌دهد کار فرهنگی خوب همیشه جواب می‌دهد تا آنجا که دشمن را وادار به اقدام منفعلانه می‌کند و ما با این اتفاق برای ادامه مسیرمان مصمم‌تر شدیم.

 

 

 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
از خائنین خود باخته و خود فروخته انتظاری بیش نیست
این خبر چیز جدیدی نیست
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
صددزصد موفق بودند که
مزدوران و جیره خواران پولهای عربستان به
واکنش افتادند
ادامه دهید شاید باعث سقط شون شوید
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
انشاالله بترکن . احسنت به این بچه ها و خانواده هاشون که همچین بچه هایی رو توی این دوره زمونه تربیت کردن.
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
احسنت و صد ماشاالله به همکاران خوبم در مرکز اصفهان, خدا به شما قوت بده انشالله و چشم و دل کور دشمنان نظام هم برای همیشه خاموش و بی فروغ
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
خدای من،از برنامه چارتا بچه هم میترسن اینا
سعید
۱۳:۵۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
ترس درستی دارند. چون کار با بچه یعنی سرمایه گذاری بلندمدت.
علی
۱۲:۴۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
عالیه ............ بزرگترین و قویترین جنگ ،جنگ فرهنگیست .... میگن اگر میخواهید دنیار را تغییر دهید باید افکار را تغییر دهید ... جنگ اصلی و مدرن جنگ فرهنگیست ... با فرهنگ میتوان کشور را ساخت و میتوان دید دنیا را تغییر داد .............. خدا خیرتون بده انشالله .... یک پیشنهاد هم میدم که کتب اقتصادی و مالی از چهارم دبستان و زبان انگلیسی و چینی از دوم دبستان در دروس مدارس گنجانده شود .... باید برای 20 سال آینده نیروهای زبده و مدیر و مقتصد و مذهبی بپرورانیم..... یا علی