سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت تردد ۹۰۹ هزار خودرو دراستان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از تردد ۹۰۹ هزار و ۶۶۶ خودرو در محورهای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور‌های استان اصفهان  گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۰۹ هزار و ۶۶۶ خودرو در محور‌های استان اصفهان تردد داشته اند.

او افزود: میزان تردد در محور‌های استان اصفهان در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۳ هزار و ۲۷۸ خودرو به شهر‌های استان اصفهان وارد شده است، اضافه کرد: این میزان تردد در سال گذشته ۶۶ هزار و ۴۳۱ مورد بوده که  امسال  ۱۸۵ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۷۲ هزار و ۶۷۸ خودرو از شهر‌های استان اصفهان خارج شده اند، ادامه داد: این میزان تردد در مدت مشابه سال گذشته ۲۳ هزار و ۴۷۸ مورد بوده که دارای ۲۱۰ درصد افزایش است.

خضری با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۱ فروردین ماه یک میلیون و ۳۶۴ هزار و ۶۹۶ خودرو به شهر‌های استان اصفهان وارد شده است، ابراز داشت: در این بازه زمانی یک میلیون و ۷۶۷ هزار و ۹۱۰ خودرو از شهر‌های استان خارج شده است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.