سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

سالن ورزشی چند منظوره در شهرستان سرایان افتتاح شد

صبح امروز سالن ورزشی چند منظوره با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خراسان جنوبی در شهرستان سرایان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در دومین روز از سفر به خراسان جنوبی با حضور در شهرستان سرایان سالن ورزشی شهید طاهری نوری را در روستای دوست آباد بخش سه قلعه افتتاح کرد.

عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در آیین افتتاح این طرح عمرانی که نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، گفت: این سالن ورزشی به مساحت هزار و ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

او افزود: عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای دوست آباد بخش سه قلعه سرایان از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و با تکمیل آن طی سال‌های اخیر سه هزار نفر از مزایای این طرح برخوردار شده اند.


بیشتر بخوانید


سلطانی‌فر که وزیر معین خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی است پس از ورود به بیرجند راهی شهرستان مرزی زیرکوه شد و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت کرد.

وزیر ورزش و جوانان امروز با سفر به شهرستان‌های سرایان، فردوس، بشرویه و طبس، طرح‌های ورزشی را افتتاح می‌کند و بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از دیگر برنامه‌های چهارمین سفر سلطانی‌فر به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.