سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۲ مورد کرونای انگلیسی در محمودآباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد از ابتلا ۲ نفر به ویروس کرونا انگلیسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباس توان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد از ابتلای ۲ نفر در این شهرستان به کرونای انگلیسی  خبر داد و گفت: متاسفانه هر دو بیمار زن هستند.

او افزود: یکی از این بیماران ۳۰ سال سن داشته و باردار بوده و در بیمارستان امام علی (ع) آمل بستری شده و دیگر بیمار مبتلا به این ویروس با ۴۰ سال سن در بیمارستان شهدای محمودآباد بستری می‌باشد.

توان گفت: متاسفانه ۱۰۲ نفر مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کرده که از این تعداد ۲۰ نفر تست کرونایشان مثبت اعلام شده و تحت درمان قرار گرفتند.

او با اشاره به بستری بودن ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان محمودآباد و شهر‌های اطراف گفت: ۲ نفر از این بیماران بد حال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

توان با ابراز نگرانی از تعداد افراد جدید مبتلا به این بیماری گفت: در صورت عدم توقف این روند و کاهش تعداد افراد درگیر با این بیماری بزودی وضعیت رنگ بندی محمودآباد در مقابله با کرونا از رنگ زرد به نارنجی و قرمز خواهد رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد افزود: در آستانه ۱۳ فروردین روز طبعیت، عاجزانه از شهروندان خواستاریم از تجمع و برگزاری دوهمی خودداری نموده و نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهره مندی از ماسک و دستکش و با ضدعفونی دست‌ها و سطوح در کاهش ابتلا به کرونا کمک حال کادر درمان باشند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.