سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

افزایش قابل توجه فضا‌های ورزشی در خراسان‌جنوبی

وزیر ورزش و جوانان از افزایش قابل توجه فضا‌های ورزشی موجود خراسان‌جنوبی با افتتاح پروژه‌های جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که در شهرستان مرزی زیرکوه برگزار شد، گفت: فردا در مناطق مختلف خراسان جنوبی، تعداد قابل توجهی پروژه افتتاح می‌شود که فضای ورزشی موجود استان را ۱۲۰ هزار متر مربع افزایش می‌دهد.

او افزود: امیدواریم افزایش ۷۰ هزار متر مربع فضای جدید را هم در آینده نزدیک محقق کنیم.

سلطانی فر تصریح کرد: تلاش بر این است که پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا را تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با اجرای سیاست توسعه زمین‌های چمن مصنوعی که چهار سال قبل ۳۱۱ مورد بود، این زیرساخت ورزشی اکنون به مرز ۲ هزار زمین در سراسر کشور رسیده است.

او افزود: در دولت تدبیر و امید، تلاش‌های زیادی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق دور افتاده، محروم و مرزی انجام شده است.

سلطانی فر گسترش فضا‌های ورزشی، توسعه ورزش همگانی، توسعه و موفقیت در ورزش قهرمانی، تقویت ورزش بانوان و توسعه ورزش روستایی را از جمله این اقدامات عنوان کرد و گفت: با فعال کردن جام خوشه چین تلاش کردیم رقابت‌های ورزشی را به سطح روستا‌ها ببریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در شروع به کار دولت، تعداد خانه‌های ورزش روستایی در کشور ۷۰۰ مورد بود که امروز ۷ برابر شده و به حدود ۵ هزار خانه ورزش روستایی رسیده است.

او از رشد ۴۰ برابری در ایجاد و تشکیل سازمان‌های مردم نهاد خبر داد و گفت: در ابتدای دولت هیچ خانه جوانی در کشور نداشتیم، اما امروز ۱۴۰ خانه جوان در کشور در حال فعالیت می‌باشند.

انتهای پیام/ ر ف

برچسب ها: وزیر ، سفر ، ستاد ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.