سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امنیتی و انتظامی استاندار:

امنیت سیستان و بلوچستان مرهون سربازان گمنام امام زمان(عج) است

مرعشی گفت: امنیتی که در این استان برای مردم ایجاد شده حاصل تلاش‌ سربازان گمنام امام زمان(عج) است که در طول شبانه روز برای کسب اخبار و اطلاعات، رصد معاندان نظام و دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد هادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهارداشت: فضای سرزمینی سیستان و بلوچستان و ویژگی‌های خاص جغرافیایی و ژئوپلیتیکی و همسایگی آن با کشورهای افغانستان و پاکستان موقعیت امنیتی این استان را در وضعیت ویژه قرار داده که در این شرایط حساس نیروهای اطلاعاتی نبض امنیت را در دست گرفته و فراتر از هستی شان با بخشش جان و زندگی خود امنیت و آرامش را به مردم ایران هدیه کردند.

او  ادامه داد: هم مرزی سیستان و بلوچستان با دو کشور آشوب زده منطقه سبب شده علاوه‌بر گروه‌های معاند نظام افزون‌بر ۱۶ سیستم جاسوسی در منطقه برای ایجاد نا امنی در این استان فعال باشد اما با هوشیاری و ایثار شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) نه تنها اجازه تعرض به خاک میهن را ندادند بلکه اقدامات مثبت امنیتی این استان را تقویت کرده و جایگاه آن را در تراز امنیتی کشور ارتقا دادند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان(عج) در این استان مرزی نه تنها موجب آسایش و رفاه و تامین حفظ جان و مال و ناموس مردم شده بلکه موجب ثبات اقتصادی و اجتماعی نیز شده است.

او  با بیان اینکه امنیت، آرامش و توسعه امروز سیستان و بلوچستان را نمی‌توان بدون حضور و تاثیر فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج)متصور شد، بیان کرد: هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) فرصتیست برای قدردانی از زحمات شبانه روزی، طاقت فرسا، بی ریای حافظان امنیت و آسایش است.

مرعشی ادامه داد: نکوداشت خدمت گذاران مردم در وزارت اطلاعات با این حجم از ایثار و فداکاری به یک هفته ویژه منحصر نمی‌شود و مردمان سیستان و بلوچستان همواره سربازان و نگاهبانان امنیت‌شان را پاس می‌دارند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.