سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونای انگلیسی خودش را به تربت حیدریه رساند

رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: اولین بیمار مبتلا به کووید۱۹ جهش یافته معروف به کرونای انگلیسی در تربت حیدریه شناسایی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا اعتصامی‌رادرئیس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: متأسفانه با وجود هشدار‌های جدی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور و عدم توجه لازم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اولین بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در تربت حیدریه شناسایی شد که این یک زنگ خطر جدی برای شهروندان است.


با اشاره به این‌که آمار مبتلایان به بیماری کرونا در روز‌های گذشته به‌شدت در حال افزایش بوده است افزود: در ۴۸ ساعت گذشته نتیجه آزمایش نزدیک به ۵۰ درصد از نمونه‌های سرپایی مثبت اعلام شده است و در صورت تداوم در روز‌های آینده شاهد تغییر رنگ‌بندی تربت حیدریه به نارنجی و قرمز و بازگشت محدودیت‌ها خواهیم بود.


رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
با بیان‌این‌که نباید در مورد این بیماری به عادی‌انگاری برسیم ادامه داد: از مردم تقاضا می‌کنیم به شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته و این شیوه‌نامه‌ها را به‌صورت تمام و کمال اجرا نمایند و در آستانۀ روز طبیعت از حضور در تجمعات پرهیز کنند تا شاهد افزایش بیشتر مبتلایان نباشیم.


انتهای پیام/ا. غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.