سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط پنج شهرستان در البرز نارنجی است/ مردم ۱۳ فروردین در خانه بمانند

فرمانده قرار گاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز گفت: دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فردی ، فرمانده قرار گاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز با توجه به  قرار گرفتن ۵ شهرستان استان البرز در وضعیت نارنجی کرونا گفت: دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز استان در روز طبیعت(۱۳ فروردین) ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

فردی با اشاره به تداوم منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی سه بامداد، تاکید کرد و افزود: با توجه به این که پنج شهرستان استان در وضعیت نارنجی به سر می‌برند و به منظور سلامت مردم و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد مدیریت استان بر پایی هر گونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت در تفرجگاه، بوستان ها و فضای سبز سراسر استان اکیداً ممنوع است و دستگاه‌های مسئول و نظارتی مکلفند از هرگونه تجمع و دورهمی جلوگیری کنند.

فرمانده قرار گاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز: از سال گذشته تاکنون با همراهی مردم و تلاش مسئولین به ویژه دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مدیریت نماینده عالی استان ویروس کرونا در استان مدیریت شده ولی با توجه به تغییرات جدید در رنگ بندی ها و برای جلوگیری از شیوع این ویروس بایستی کلیه دستگاه ها پروتکل های بهداشتی و رعایت نمودن فاصله گذاری ها اهتمام لازم را داشته باشند.

فردی با ببان این که هر گونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت در استان ممنوع است، افرود: همه دستگاه ها موظفند مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا را رعایت کنند.

او افزود: در این راستا دستگاههای نظارتی مثل سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اتحادیه ها و سازمان گردشگری و میراث فرهنگی موظفند نظارت کافی را اعمال کنند و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در خصوص تردد خودروهای شخصی در مناطق مورد نظر اعمال قانون کنند.

 فرمانده قرار گاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز  با توجه به وجود ویروس جهش یافته، وضعیت بیماری در استان بسیار شکننده است، افزود: بی توجهی به رعایت فاصله­ گذاری اجتماعی ودستور العمل های بهداشتی می­تواند برای سلامت همه مردم خطرات جدی به همراه داشته باشد.

فردی افزود: در همین راستا دورهمی و تجمع در بوستانها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است و شهرداری ها، نیروی انتظامی و صداوسیما همانند سال گذشته باید برنامه ریزی و اقدام کنند.

او گفت: همه دستگاه‌ها باتوجه به اهمیت موضوع باید به منظور اجرای این مصوبات اقدام و نظارت و پیگیری را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ر  .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.