سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهرم نارنجی شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: به دلیل افزایش آمار مبتلایان و بالا رفتن تعداد بیماران بستری در بخش کووید ۱۹، جهرم در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،    سید مجید ارجمند گفت: به دلیل افزایش آمار مبتلایان و بالا رفتن تعداد بیماران بستری در بخش کووید ۱۹، جهرم در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

او افزود: سفر رفتن، برگزاری مراسم ها و شرکت در دور همی ها از دلایل اصلی بالا رفتن آمار مبتلایان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: ابتلای سه کودک در هفته اول عید امسال نشان می‌دهد که شیوع بیماری در کودکان بالا رفته و نوع بیماری یکی از این سه کودک از نوع جهش یافته انگلیسی بوده که بسیار خطرناک است.

ارجمند، با اشاره به اینکه کرونای انگلیسی از کووید ۱۹ در کودکان مسری‌تر بوده و علائم آن بیشتر بروز پیدا می‌کند، ادامه داد: تب شدید، سردرد، دل درد و اسهال شدید و استفراغ از علائم کرونای انگلیسی در کودکان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، افزود:کودکان حتی اگر خودشان بیمار نشوند می‌توانند ناقل ویروس باشند و آن را پخش کنند.

ارجمند از همشهریان عزیز خواست برای جلوگیری از ابتلاء افراد بیشتر به این بیماری موکدا از حضور در تجمعات و مراسم ها  پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.