سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۲۳۵ هزار مأموریت اورژانس دراستان اصفهان

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان از انجام بیش از ۲۳۵ هزار مأموریت در سال گذشته توسط نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به آمار عملیات اورژانس استان اصفهان در سال گذشته گفت: در سال گذشته در مجموع بیش از ۲۳۵ هزار و ۱۶۶ مورد امدادرسانی فوریت‌های پزشکی انجام شده است.

او افزود: از این تعداد ۱۷۹ هزار و ۲۷۱ مورد امدادرسانی غیر تصادفی و ۵۵ هزار و ۸۹۵ مورد تصادفی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه از مجموع حوادث رانندگی در این مدت ۳۹ هزار و ۶۲۶ مورد در مناطق شهری و ۱۶ هزار و ۲۶۹ مورد در نقاط جاده‌ای بوده است، ابراز داشت: در سال گذشته همچنین ۳۶ مأموریت هوایی اعزام شد و ۵۶ بیمار را به بیمارستان انتقال داد که از این تعداد ۱۸ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و چهار مورد اعزام مادر باردار بوده است.

او اضافه کرد: اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با برخورداری از ۱۵۴ پایگاه فوریت‌های پزشکی شامل ۷۷ پایگاه شهری، ۷۶ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات رایگان فوریت‌های پزشکی به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.