سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکیسا: ملی پوشان اجازه جولان به تیم ملی سوریه را ندادند

دروازه بان پیشکسوت فوتبال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه توضیحاتی را بیان کرد.

نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی سوریه اظهار کرد: با توجه به اتفاقات روحی و روانی اخیر، تیم ملی فوتبال کشورمان باید برابر تیم‌های بحرین و عراق پیروز شود وگرنه تیم ملی " ب" ما هم می‌تواند این تیم‌ها را شکست بدهد. خوشبختانه آرامشی در تیم ملی فوتبال حاکم است که می‌تواند کمک شایانی به فوتبال کشورمان کند تا در ادامه مسیر سخت موفق شود.  

نکیسا بیان کرد: همه بازیکنان تیم ملی در بازی با سوریه یکی از یکی بهتر بودند و حتی نفراتی که به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمدند همانند بازیکنان داخل زمین اسم و رسم دار بودند. همچنین تیم ملی سوریه یک تیم فیزیکی و قدرتمند بود، اما بازی خوب بازیکنان تیم ملی فوتبال اجازه جولان به آن‌ها را نداد و یکی از توپ‌های حریف به تیرک خورد و بیرانوند هم به صورت خارق العاده  از تبدیل شدن توپ به گل جلوگیری کرد. من تا به حال این قدر اسکوچیچ را خوش برخورد و با شخصیت ندیده بودم.  

او افزود: اسکوچیچ  بازیکنان خوبی را در تیم ملی فوتبال در اختیار دارد و همین طور  تمام ملی پوشان در آسیا و اروپا اسم و رسم دار هستند و به نظرم بهترین تیم ملی فوتبال را در یک دهه اخیر  شاهد هستیم. همچنین  شک ندارم در ۲ بازی سخت برابر تیم‌های بحرین و عراق سربلند بیرون می‌آییم و به طور حتم سال ۱۴۰۰ سال شکوفایی تیم ملی فوتبال خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.