سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا از عوامل برگزاری نیمه شعبان

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا از زحمات برپایی مراسم نیمه شعبان در شرایط کرونایی و بدون تجمع برگزار شد، تقدیر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیداحسان روشن پور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک سال نو، از زحمات و پیگیری‌های نهاد‌هایی که در برپایی مراسم نیمه شعبان که در شرایط کرونایی و بدون تجمع برگزار شد، تقدیر کرد.

او گفت: در شب نیمه شعبان نورافشانی آسمان در مناطق مختلف  اندیکا از مناطق عشایری بخش چلو تا شهر آبژدان و شهرقلعه خواجه به همت ائمه جماعات مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام گردید و مردم شاهد مناظر زیبایی در شب میلاد امام عصر (عج) بودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیکا ادامه داد: ایستگاه‌های صلواتی سلامت در نقاط مختلف شهرستان برگزار و بیش از ۲ هزار ماسک بین عموم مردم توزیع شد. همچنین به همت ائمه جماعات مساجد در بعضی نقاط و در قالب نانوایی صلواتی بیش از ۶ هزار قرص نان بین مردم توزیع گردید که هزینه‌های آن بصورت کامل با کمک خیرین تامین شد.

حجت الاسلام روشن پور افزود: توزیع چند صد بسته گوشت گرم و اهداء بسته‌های غذایی، پخت و توزیع غذای بهداشتی، اهداء لوازم ضروری زندگی به زوجین نیازمند و ... گوشه‌ای از فعالیت‌هایی است که به مناسبت نیمه شعبان از سوی مرکزنیکوکاری و خیریه غدیر در شهرستان اندیکا برگزار شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: مساجد به دلیل وجود بیماری کرونا مراسم ها و تجمع خود را به حداقل رسانده و خدمات اجتماعی خود را بالابرده در این شرایط کرونایی یاری کننده و گره گشای مشکلات مردم هستند.

او گفت: از همکاری همه نهاد‌ها و ادارات، امام جمعه، فرماندار ، بخشداران و دهیاران ، فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اندیکا، قرارگاه فرهنگی امام رضا (ع) حوزه علمیه، مرکز نیکوکاری اندیکا و موسسه خیریه غدیر، هیئات مذهبی، خیرین به جهت همکاری در برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان در شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.