سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی در قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در منطقه بسیار مؤثر است و باید همه برای اجرای آن تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شصت و‌ هفتمین نشست ستاد کرونا دانشکده علوم پزشکی آبادان صبح امروز با حضور سلمان زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، قائم مقام، معاونین و مدیران مرتبط این دانشکده در محل قرارگاه ستاد کرونای این دانشکده برگزار شد.

سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این نشست با انتقاد از ساده انگاری مردم و مسئولین نسبت به بیماری کرونا گفت: در حالیکه کشور در آستانه ورود به موج چهارم اپیدمی هست ما همچنان در موج سوم این بیماری در حال مبارزه با ویروس کرونا هستیم و این ناشی از عادی انگاری مردم نسبت به شیوع این بیماری در منطقه است.

او افزود: متاسفانه مسئولان مرتبط با حوزه سلامت نیز مسئله کرونا را ساده گرفتند و نقش خود را خوبی ایفا نمی کنند.

سلمان زاده با بیان اینکه شرایط امروز ما همانند دوران جنگ است، گفت: در این نبرد نابرابر عملاً مجموعه بهداشت و درمان تنهاست و توان نیروهای ما نیز رو به تحلیل است و کادر درمان خسته اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: علیرغم همه ی این ساده انگاری ها ولی خوشبختانه نیروهای بسیجی و برخی از گروه های جهادی در کنار ما هستند.

اودر ادامه افزود: اجرای کامل طرح شهید سلیمانی در قطع زنجیره انتقال بیماری در منطقه بسیار مؤثر است و باید همه مردم و مسئولین برای اجرای آن تلاش کنند. 

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.