سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در اراک

در عملیات پلیس اراک ۵ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی معصومیه شهرستان اراک و با پیگیری قاچاق سوخت از سوی یک راننده کامیون مقدار ۵ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت و ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف شد.

سرهنگ مهدی رحیمیان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ماموران پاسگاه انتظامی معصومیه شهرستان، در عملیاتی یک دستگاه خودروی خاور حامل سوخت قاچاق را در محور اراک - قم شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ رحیمیان افزود: در بازرسی انجام شده از این کامیون مقدار ۵ هزار لیتر سوخت و در پیگیری انجام شده مقدار ۵۰۰ لیتر سوختی که توسط راننده خودرو در داخل زیرزمینی در یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های شهرستان جاساز شده بود، کشف شد.

او تصریح کرد: در این عملیات همچنین تعداد ۶ دستگاه استخراج ارز۲ دیجیتال به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

هر فعل یا ترک فعلی است که موجب نقض تشریفات قانونی مربوط به ورود و خروج کالا و ارز در مبادی ورودی یا هر نقطه از کشور حتی محل عرضه آن در بازار داخلی قاچاق کالا و ارز محسوب می‌شود و در قانون برای آن مجازات تعیین شده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.