سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام از طرح محدودیت‌ها در ورودی شباب بازدید کرد

استاندار ایلام با هدف بازدید از طرح منع تردد خودرو‌های غیر بومی در ورودی شباب و همچنین بررسی انسداد آرامستان‌ها و تفرجگاه‌ها، به شهرستان چرداول سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نوذری استاندار ایلام با هدف بازدید از طرح منع تردد خودرو‌های غیر بومی در ورودی شباب و همچنین بررسی انسداد آرامستان‌ها و تفرجگاه‌ها ، به شهرستان چرداول سفر کرد و در جریان وضعیت این محدودیت‌ها قرار گرفت.

نوذری استاندار ایلام در حاشیه این بازدید از اقدامات به عمل آمده جهت کنترل شیوع مجدد ویروس کرونا در شهرستان چرداول تقدیر کرد و گفت: استان ایلام اکنون در وضعیت نامناسبی از نظر مبتلایان به کرونا و بستری‌های مربوطه قرار دارد و در این میان شهرستان چرداول نیز وضعیت مطلوبی ندارد که نیاز هست اقدامات مربوطه به صورت مداوم انجام گیرد.

فتاحی فرماندار چرداول نیز در این بازدید ، اظهار کرد: بستن ورودی آرامستان‌ها و تفرجگاه‌ها ، جمع آوری چادر‌های برپاشده در طبیعت ، عدم برگزاری مراسم عزا و عروسی و اعمال منع ورود خودرو‌های غیربومی به شهرستان از جمله اقداماتی بوده که با همکاری دستگاه‌های مربوطه انجام شده و ادامه خواهد داشت.

استاندار ایلام همچنین از بیمارستان امام علی شهر سرابله بازدید و از خدمات شبانه روزی کادر درمان و پرستاران قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.