سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت بهره‌برداری آبفاd سیستان و بلوچستان:

چاه جدید برای رفع افت فشار آب مجتمع ۳۸ روستایی میرجاوه ساخته می‌شود

هاشمزهی گفت: به منظور رفع تنش آبی‌بعضی مناطق مجتمع ۳۸ روستایی ریگ‌ملک میرجاوه حفر یک حلقه چاه در دستور کار قرار گرفت.

قادر هاشمزهی سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با اشاره به اینکه تخریب لوله جدار و افت سطح آب زیرزمینی منجر به افت شدید فشار و قطعی آب در بعضی از مناطق مجتمع ریگ‌ملک شده اظهارداشت: در بازرسی به عمل آمده از چاه و تاسیسات پمپاژ نسبت به جایگزینی یک حلقه چاه لب‌شور اقدام و وارد مدار بهره برداری شد.

او  افزود: علاوه بر این دستگاه حفاری به منظور ادامه حفر چاه در محل تاسیسات مجتمع مستقر اما متاسفانه پس از ۴۸ ساعت حفاری محرز شد با توجه به ریزشی بودن چاه ادامه حفاری امکان پذیر نبوده و از طرفی آبدهی چاه به شدت کاهش یافته و از مدار خارج شده است.

سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تصریح‌کرد: بدین‌منظور به قید فوریت در تاریخ هشتم فروردین نشست مدیریت بحران در ستاد استان تشکیل و مقرر شد نسبت به حفاری چاه جدید اقدام شود.

او خاطرنشان کرد: مدیر بحران آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز دستورات لازم برای استقرار یک دستگاه تانکر سیار و نصب یک تانکر ثابت در مرکز بخش ریگ‌ملک محل بخشداری را تا زمان رفع بحران صادر کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.