سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از بوستان موعود در زرند

به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج)، بوستان موعود در شهرستان زرند به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا مهدلو شهردار زرند در مراسم بهره برداری از بوستان موعودِ این شهرستان با اعلام اینکه یکی از اهداف شهرداری گسترش فضا‌های سبز سطح شهر و بوستان‌ها است، گفت: ۱۴ بوستان از ابتدای دوران تصدیم در شهرداری به بهره برداری رسیده است.

او با اعلام اینکه طی امسال شاهد افتتاح بوستان‌های بیشتری در سطح شهر خواهیم بود، افزود: خدا را شاکریم که توفیق خدمت به مردم را به ما داده است و امیدواریم در این راه شرمنده ملت نباشیم.

مهدلو همدلی و همکاری مجموعه مدیران شهرستان را سبب اجرای برنامه‌های مختلف برای شهر دانست و تصریح کرد: برای تملک زمین مجموعه موعود بیش از ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

او با اعلام اینکه برای اجرای زیر ساخت‌های این بوستان نیز بیش از ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است، بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ نیز چهار بوستان دیگر در شهر به بهره برداری خواهد رسید.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند نیز در این مراسم ضمن قدردانی از توجه شهردار زرند به مسائل فرهنگی و اجتماعی ابراز امیدواری کرد: شهرداری طی امسال نیز در کنار کار‌های خدماتی و عمرانی، مسائل فرهنگی و هنری را بیشتر دنبال کند.

او افزود: محتوای فرهنگی یعنی در تمام طرح‌ها و اقدامات شهرداری، پیوست فرهنگی مدنظر قرار بگیرد.

علی صادق زاده فرماندار زرند هم خدمت صادقانه و موثر به مردم را از تاکیدات مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: باید برای خدمت به شهروندان و جلب رضایت آن‌ها بیش از پیش تلاش کنیم.

در حاشیه این مراسم، گروه‌های هنری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به اجرای برنامه‌های مختلف پرداختند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.