سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نساجی به دنبال شروعی امیدبخش در سال جدید

نساجی قائمشهر با سرمربی جدیدش ساکت الهامی به دنبال شروعی امیدبخش و فرار از بحران در سال جدید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نساجی چی ها، نخستین بازی سال ۱۴۰۰ خود را در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور برابر میزبان خود نفت مسجدسلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می‌کنند.

آن‌ها که در بازی رفت با تک گل کاپیتان حامد شیری از روی نقطه پنالتی، پیروز از میدان خارج شدند، در اندیشه کسب ۳ امتیاز دیگر از نماینده فوتبال خوزستان هستند.

نساجی که بعد از شکست ۲ بر ۱ بیرون از خانه در هفته هفدهم مقابل تراکتورسازی به صورت توافقی با مجید جلالی قطع همکاری کرد، با هدایت ساکت الهامی در دو بازی جام حذفی و لیگ برتر مقابل سایپا تهران به برتری دست یافت، شوکی که با تغییر سرمربی در نساجی ایجاد شده تا به حال جواب مثبت داده و امید‌ها برای حفظ سهمیه نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور زنده شده است.

قائمشهری‌ها هم اکنون با ۳ برد، ۴ تساوی و ۱۱ باخت و کسب ۱۳ امتیاز، رتبه پانزدهم را در بین ۱۶ تیم لیگ برتر به خود اختصاص داده اند و با توجه به وضعیت موجود، به نظر می‌رسد کسب حداقل ۴ امتیاز در ۲ بازی پیش رو ممکن است موجب صعود یک پله‌ای نساجی در جدول لیگ برتر شود.

نساجی این روز‌ها تمرینات خوب و منسجمی را در تهران برگزار می‌کند و در آخرین بازی تدارکاتی خود نیز دیروز مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه دانشگاه تهران با وجود برتری به تساوی بدون گل دست یافت.

نفت مسجدسلیمان حریف هفته نوزدهم نساجی که با ۲۰ امتیاز، تیم یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور هستند، در هفته هجدهم ۲ بر ۱ مغلوب پرسپولیس تهران شد و در بازی قبلی به تساوی ۱-۱ با سایپا تهران رضایت داد.

ماشین سازی تبریز با ۹ امتیاز تیم قعرنشین لیگ برتر است و تیم‌های سایپا تهران و ذوب آهن اصفهان هم به ترتیب با کسب ۱۸ و ۱۴ امتیاز  جایگاه سیزدهم و چهادهم را در جدول لیگ برتر در اختیار دارند.

این روز‌ها حداقل انتظار هواداران پرشور نساجی در قائمشهر و استان مازندران، ماندن این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور بوده که قطعا در توان این تیم قدیمی و ریشه دار استان خواهد بود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.