سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فجر و حضور امام زمان (عج) پایان همه مشکلات عالم بشریت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، فجر و حضور امام زمان (عج) را پایان همه مشکلات عالم بشریت دانست و گفت : یکی از مهمترین وظایف مسلمانان کمک به حضور امام زمان (عج) است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) آن را منجی عالم بشریت و میلاد او را سرتاسر نور دانست.

او حضرت امام زمان (عج) را عصاره تمام انبیاء، اولیا، قرآن ناطق و مصداق انسان کامل عنوان کرد که زحمات همه پیامبران، امامان (ع) و شهدا را با بر افراشتن پرچم عدل در سرتاسر گیتی به نتیجه می‌رسانند.

او فجر آن امام همام (ع) را فجر همه مشکلات بشریت دانست و گفت: آنچه وظیفه ما در مقابل این حجت الهی، این است او را بشناسیم و از او اطاعت کنیم چرا که آن امام (ع) به وظیفه خود آشناست مانده ما نیز به وظیفه خود یعنی شناختن و اطلاعت کردن عمل کنیم.

عسکری ادامه داد: اگر شناخت نسبت به امام زمان (ع) حاصل شود، در همه عرصه‌ها و ویژگی ها، محبت او در دل ما جا می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، گام اول شناخت امام زمان (ع) را کسب معرفت (آگاهی) نسبت به راه و رسم ایشان دانست و افزود: اگر معرفت پیدا کنیم، محبت او در دل ما‌ها جا می‌گیرد و در گام سوم منجر به اطاعت از ایشان پیش خواهد آمد.

عسکری گفت: اگر به مرحله‌ای از معرفت نسبت به امام زمان (عج) برسیم نیازی نیست ما دنبال ایشان بگردیم بلکه او خود به دنبال ما خواهد آمد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.