سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکومت روشنایی در روستا‌های دشت آزادگان با اخراج پایه‌های فرسوده برق

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی از تعویض پایه های فرسوده برق در روستاهای دشت آزادگان به منظور پایداری برق خبر داد.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روشنایی پایدار و جلوگیری از خاموشی‌ها به ویژه در فصل تابستان از مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان و روستاییان حوزه انتخابیه است.

او افزود: به همین منظور اجرای طرح جهادی تعویض پایه‌های فرسوده در مسیر روستا‌های حاجیه، آلبو عفری و چولانه با هدف کاهش خاموشی ها، تامین برق ترانس روستای بنده بیت سلیط از طریق شبکه توسعه روستایی ابلاغ شد.

ساعدی بیان داشت: همچنین طرح جهادی نصب ترانسفورماتور در سطح شهرستان دشت آزادگان به منظور تقویت ولتاژ، افزایش ظرفیت شبکه، تعویض ترانسفورماتور‌های معیوب و پایداری برق و جلوگیری از خاموشی و قطع برق اجرایی شد که امیدواریم رضایت شهروندان و اهالی روستا‌های مذکور را به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی پیگیری مطالبات مردمی و اجرای آن‌ها را وظیفه همه مسئولان دانست و اظهار کرد: برای توسعه شهرستان‌های حوزه انتخابیه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.