سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نانوایان در باغملک مشکل کمبود آرد ندارند

سرپرست اداره صمت باغملک گفت: میزان سهمیه آرد نانوایی‌های این شهرستان نسبت به سرانه جمعیتی شهرستان بیشتر است.

باقری سرپرست اداره صمت باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی روز‌های اخیر جوسازی‌های هدفمند روانی از سوی بعضی از نانوایان مبنی بر کمبود آرد سهمیه نانوایی‌ها در شهرستان به راه افتاد اما میزان سهمیه آرد نانوایی‌های باغملک نسبت به سرانه جمعیتی شهرستان بیشتر است ، و نانوایی‌ها با هیچگونه کمبود آرد مواجهه نیستند.

او افزود: بلکه طی روز‌های اخیر تعدادی سودجو با همکاری بعضی از نانوایان درحال جمع آوری و عرضه خارج از شبکه آرد هستند و آرد را با قیمت بالایی از نانوایان خریداری و از شهرستان خارج میکنند و بعضی از نانوایان برای اینکه متحمل هزینه‌های پخت نان، دستمزد و بیمه کارگر، آب، برق و گاز نشوند اقدام به پخت نان نمیکنند و آرد را به دلال و سودجو با قیمت بالایی می‌فروشند.

باقری بیان داشت: به اطلاع آن تعداد نانوایانی که با هدف سودجویی وبه بهانه کمبود آرد سهمیه، اقدام به تعطیلی خودسرانه نانوایی خود کردند برسانیم که بازرسان ادارات صمت و اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان با جدیت درحال پیگیری موضوع وبررسی لیست خرید ماهانه آرد نانوایان هستند.

سرپرست اداره صمت باغملک گفت: هرنانوایی که به غیر از روز تعطیل و بدون هماهنگی با اتحادیه مربوطه به طورخودسرانه اقدام به تعطیلی نماید آرد سهمیه آن قطع و دراختیار نانوایان فعال قرار داده می شود و نانوایی آن‌ها برای مدت طولانی پلمپ و بنر تخلفش درب آن نصب می گردد و اسامی متخلفین در فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ضمنا نانوایان سهمیه آرد ماهانه خود را طوری مدیریت کنند که در طول ماه آرد برای پخت نان داشته باشند و همچنین از مردم عزیز تقاضامندیم که در صورت تعطیلی به غیر از روزتعطیل نانوایی محله خود، موارد را به ادارت صمت (بازرگانی) و اتحادیه نانوایان و اتاق اصناف گزارش نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.