سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه ۱۰ هزار نفر به بخش اورژانس بیمارستان‌های بابل

بیش از ۱۰ هزار نفر از شروع طرح سلامت نوروزی تاکنون به بخش اورژانس بیمارستان‌های بابل مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رییس اورژانس بابل گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی بابل ۱۰ هزار و ۱۷۹ نفر از شهروندان و هم وطنان را از شروع طرح سلامت نوروزی تاکنون تحت پوشش درمانی بخش اورژانس مراکز آموزشی و درمانی تابع این دانشگاه قرار داده است.

او افزود: ۷ هزار و ۸۵۴ نفر از مراجعه‌کنندگان به‌صورت سرپایی درمان شدند و ۲ هزار و ۳۲۵ نفر نیز در این مدت ضمن بستری شدن تحت درمان قرار گرفتند.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: از ۱۲۱۵ مسافری که جهت درمان تا کنون به بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم‌پزشکی بابل مراجعه کردند حدود ۴۶ نفر نیازمند پذیرش و بستری در مراکز درمانی بودند که با تلاش کادر درمانی به نحوی شایسته تحت درمان قرار گرفتند.

دکتر لعلی افزود: ۸۲۱ عمل جراحی از شروع طرح سلامت نوروزی تاکنون در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی شهرستان بابل انجام شده که شامل ۱۵۴ عمل اورژانس و ۶۶۷ عمل الکتیو بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل از ۲۵اسفند تا ۷ فروردین ۱۰۷۳ ماموریت انجام داده که از این میان،۴۳۷ ماموریت شهری، ۶۳۶ ماموریت جاده‌ای، که ۸۷۹ ماموریت غیرتصادفی و ۱۹۴ ماموریت تصادفی بود که از این تعداد ماموریت‌های شهری و جاده‌ای ۴۷۳ بیمار و مصدوم به بیمارستان منتقل و بستری شدند که نسبت به تعداد ماموریت‌های سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.