سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت وزش باد در مشهد به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت رسید/۱۵ حادثه مرتبط با وزش باد شدید در مشهد رخ داد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز سرعت وزش باد به صورت لحظه‌ای در ایستگاه فرودگاهی مشهد به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین در دیگر مناطق استان خراسان رضوی هم با وزش باد شدید و خیلی شدید مواجه هستیم.

او ادامه داد: در ساعات پایانی شب از سرعت وزش باد در مناطق استان خراسان رضوی کاسته و به تبع از میزان وسعت بارش در این مناطق هم کاسته می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش دمای هوای شبانه از امشب به خصوص در دامنه‌های هزار مسجد شاهد بارش به شکل برف هم خواهیم بود.

فاروقی افزود: فردا دوشنبه نهم فروردین ماه هم در طول روز بارش به صورت پراکنده و محدود در مناطقی از شمال غرب، شرق و مرکز استان رضوی رخ خواهد داد و طی این مدت هم در محور‌های کوهستانی تشکیل مه و کاهش میدان دید پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: از فردا بعد از ظهر جوّ خراسان رضوی به نسبت پایدار و آرام است که این وضعیت تا پایان هفته ادامه دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امشب دمای هوای در مناطق سردسیر مستعد خراسان رضوی به کمتر از صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید و از سه شنبه اواسط روز روند افزایش دمای هوا آغاز می‌شود.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: از ساعت ۱۱ امروز تا کنون ۱۵ ماموریت مربوط به وزش شدید باد در این شهر انجام شده است.

آتشپاد دوم مهدی رضایی  افزود: پیشگیری از سقوط اجسام از ارتفاع یا تیر چراغ برق، احتمال سقوط اسکلت ساختمان، داربست و درختان بخشی از این عملیات بود.

او اضافه کرد: این حوادث تلفات جانی نداشته است.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: هم اکنون ۵۳ ایستگاه آتش نشانی مشهد در آماده باش کامل برای امدادرسانی احتمالی به شهروندان هستند.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
من رفتم واسه خرید جدی ترسناک بودش
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
قم هم عجب طوفانی اومد. نزدیک12 درجه هوا سرد شد. قدرت خدا.