سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از پلمب ۱۶ واحد متخلف تا کشف ارز قاچاق در یزد 

مهمترین حوادث استان یزد امروز یکشنبه ۸ فروردین ماه را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سرهنگ هادی رسائی رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: با هدف اجرای طرح مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل و نظارت به واحد‌های صنفی و جلوگیری از فعالیت غیر مجاز واحد‌های صنفی در سطح شهر یزد ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به بازدید از این صنوف پرداختند.

سرهنگ رسائی افزود: ماموران پلیس در قالب اکیپ تلفیقی با ادارات ذی ربط از ۲۹۷ واحد صنفی بازدید به عمل آورده که در نتیجه؛ ۱۶ واحد را به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین قوانین و مقررات و نداشتن پروانه کسب پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیر مجاز صنوف مختلف، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۷ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش در یزد

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل و جا به جایی مواد مخدر در جاده کنارگذر کرمان_یزد به وسیله یک دستگاه خودرو پژو، تیم‌های عملیاتی به این محور اعزام شدند.

او افزود: مأموران با کنترل محور مذکور، خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف ودر بازرسی از این خودرو ۴۷ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش کشف کردند.

او با بیان این که مواد مخدر به عنوان یک معضل خانمان سوز زندگی را به کام بسیاری از خانواده‌ها تلخ کرده و پلیس سعی دارد با مبارزه با این موضوع و دستگیری سوداگران مرگ، از آلوده شدن جوانان به این معضل پیشگیری کنند، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

کشف ارز قاچاق در یزد 

سرهنگ منوچهر نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید مدنی، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور کرمان_یزد به یک دستگاه سواری لکسوس مشکوک و آن را متوقف کردند.  

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۱۳۸ قطعه ارز ۱۰۰ دلاری خارجی قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.  

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه سواری توقیف و دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.