سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار یک واحد مسکونی ۱۲ طبقه در کیان آباد اهواز/ ۳ نفر مصدوم شدند+ فیلم

آتش سوزی و انفجار گاز در یک واحد مسکونی ۴ طبقه در خیابان ۲۸ غربی کیان آباد علاوه بر تخریب چند واحد یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی در یک واحد مسکونی ۴ طبقه در خیابان ۲۸ غربی کیان آباد به دلیل انفجار گاز در واحد واقع در طبقه چهارم مجتمع مسکونی صالحی رخداد.

 او بیان داشت: ستاد فرماندهی سازمان سریعا از ۶ ایستگاه آتش نشانی ۶ خودرو اطفا حریق و چهار خودرو پیشرو امداد ونجات را به محل حادثه اعزام کرد و  انفجار گاز منجر به حریق و ریزش قسمتی از ساختمان طبقه چهارم مجتمع مسکونی چهار طبقه شد و به چند واحد مسکونی همجوار نیز خسارت وارد شد.

قنبری افزود:  یک گروه از آتش نشانان سریعا با مجهز کردن خود به تجهیزات انفرادی سریعا وارد مجتمع مسکونی شدند و ۴۳ نفر از ساکنین مجتمع را از میان دود غلیظ خارج کردند. همچنین همزمان گروه دیگر آتش نشانان با تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حادثه منجر به مصدومیت سه نفر شد که به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند و در این حادثه تلفات جانی نداشتیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، انفجار گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.