سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام‌های دریافتی در هشتم فروردین ماه؛

از ساخت و ساز غیر مجاز در روستا‌های فشم تا گران شدن بلیت مشهد به تهران

پیام‌های رسیده در تاریخ هشتم فروردین ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

بلیت قطار مشهد به تهران
با سلام با کدام منطقی بلیط برگشت به سمت تهران از مشهد، ۵۰۰ هزار تومان، ۶۰۰ هزار تومان، تا یک میلیون و سیصدهزار تومان شده این روز‌های پایانی تعطیلات نوروز در صورتی که در همین روز‌ها از تهران به مشهد حداکثر سیصد تومان است.


اخراج کردن گروه خدماتی بیمارستان شهیدجلیل شهریاسوج بخش کوید۱۹
باسلام. گروه خدماتی بیمارستان شهیدجلیل شهریاسوج توسط علوم پزشکی اخراج شدندکه باتوجه به بیانات رهبرانقلاب و وزیربهداشت کسانی که درطول ویروس کرونا کارکرده انددرخط مقدم هستندوباید حق آنهاباطل نشودازشماخواهش می‌کنیم که رسیدگی کنیدتاحقمان ضایع نشودبه قرآن درطول مبارزه با این ویروس هم خودمان هم خانواده مبتلابه ویروس شدندوهیچ کس به ماتوجه نمی‌کند.


ساخت و ساز غیر مجاز
سلام. در روستای لالان از توابع فشم که یکی از روستا‌های کوهستانی و خوش آب و هوا است در بالا دست‌های آن ویلا سازی تا روی رودخانه انجام شده که هیچ نظارتی نیست و در برخی موارد تا روی آب رودخانه ساخت و ساز انجام داده اند و روز به روز بیشتر می‌شود. لطفا از قوه قضاییه برای ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این روستا پیگیری نمایید. ممنون


زمان اعلام نتایج استخدامی آموزش و پرورش
با سلام و احترام
ببخشید اگر امکانش هست در مورد زمان اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش و تناقض‌گویی آموزش و پرورش و سازمان سنجش در مورد زمان اعلام نتایج آزمون پیگیری فرمایید و نتیجه رو به ما داوطلبان اعلام بفرمایید. چون از نیمه دوم اسفند تا امروز آموزش پرورش زمانی را اعلام می‌کند و سنجش یه زمان دیگه را خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید. با سپاس از پیگیری‌های قبلی شما

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.