سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه جاده‌ها در تصرف فروشگاه‌های بزرگ

برخی فروشگاه‌های بزرگ در حاشیه جاده‌های اصلی مازندران بدون مجوز ساخت و ساز کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حاشیه جاده‌های اصلی مازندران خصوصا در غرب استان انتقاد کرد و گفت: برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز تجاری بزرگ بدون مجوز اقدام به ساخت و ساز در حاشیه جاده‌های اصلی کرده اند.

او این اقدام را خلاف قانون اعلام کرد و افزود: این ساخت و ساز‌های غیرمجاز که بیشتر آنان توقفگاه هم ندارند یکی از عوامل مهم سوانح رانندگی هستند.

نجفی ادامه داد: وجود این فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز تجاری غیر مجاز سبب شده است عملیات نگهداری راه‌ها نیز با مشکل مواجه شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بخشداران و دهیاران روستا‌هایی که در حاشیه این محور‌ها قرار دارند را مخاطب قرار داد و گفت: اگر قوانین ساخت و ساز را در محدوده راه‌ها رعایت نکنید، این تخلف برای شما ایجاد مشکل می‌کند.

او وجود ۲۰۰ بریدگی غیراستاندارد در جاده‌های مازندران را یکی از عوامل مهم سوانح رانندگی دانست و افزود: فقط در مسیر رویان به نوشهر ۱۱ بریدگی غیر استاندار وجود دارد و به همین دلیل حوادث رانندگی در این محدوده زیاد است.

نجفی گفت: شرکت زیرساخت و حمل و نقل جاده‌ای امسال ۲۰ بریدگی غیر استاندارد را به دوربرگردان تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.