سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی شبانه روز گذشته؛

افزایش ۱۹ موردی بیماران کرونایی در استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بیماران مبتلا شده به کرونا در استان با شناسایی ۱۹ بیمار جدید طی شبانه روز گذشته به ۱۰ هزار و ۷۳۷ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: طی شبانه روز گذشته ۳۴۱ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۱۹ نفر از آن‌ها تست کرونایشان مثبت بود.

او با اشاره به اینکه شمار بیماران قطعی کرونا و بستری شده در بیمارستان‌های استان به ۱۰ هزار و ۷۳۷ نفر رسیده است افزود: در شبانه روز گذشته دو بیمار مبتلا شده به کرونا درگذشتند تا شمار جان باختگان از ویروس کرونا در استان به هزار و ۵۶۲ نفر برسد.

طاهری از وخیم بودن حال ۲۴ بیمار مبتلا شده به کرونا در بیمارستان‌های استان هم خبر داد و گفت: تا کنون ۲۸۲ بیمارمبتلا شده به کرونای بستری شده در بیمارستان‌های استان مسافران بوده اند.

او اظهار داشت: تاکنون ۳۸۷ نفر در شهرستان اسدآباد، ۶۳۱ نفر در بهار، ۶۸۳ نفر در تویسرکان، ۴۷۱ نفر در رزن، ۲۰۳ نفر در درگزین، ۱۹۵ نفر در فامنین، ۶۹۰ نفر در کبودراهنگ، هزار و ۹۴۲ نفر در ملایر، هزار و ۱۹۵ نفر در نهاوند و ۴ هزار و ۵۶ نفر در همدان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.