سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار دکل حفاری ۹۴ فتح برای آغاز عملیات حفر چاه‌های توسعه‌ای

مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر از استقرار دکل حفاری ۹۴ فتح ناوگان برای آغاز عملیات حفر چاه‌های توسعه‌ای خبر داد.

سیدمجید موسوی مدیر پروژه حفاری در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر در شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ملی حفاری، حفاری ۶ حلقه چاه در این میادین را در چارچوب قرارداد همکاری با شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی در مدت ٢٤ ماه در برنامه دارد.

او افزود: در این ارتباط دو دستگاه حفاری سنگین ناوگان تخصیص یافته که دستگاه حفاری ۹۴ هم اکنون روی لوکیشن نصب و مراحل پیش راه اندازی عملیات حفاری بر روی چاه شماره سپهر ٢ در گستره عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان صورت پذیرفته است و پروسه اختصاص و جابجایی دومین دستگاه حفاری در جریان می‌باشد.

موسوی که مدیریت حفاری پروژه طرح توسعه میدان نفتی سیاهمکان در حوزه فعالیت شرکت بهره نفت و گاز گچساران در مناطق نفتخیز جنوب را عهده دار است، بیان داشت: اجرای این پروژه نیز در قالب قرارداد همکاری با شرکت پژواک انرژی به عنوان مجری طرح جهت حفر چهار حلقه چاه با استقرار دستگاه حفاری ۹۳ فتح در روز‌های پایانی سال ۹۹ کلید خورد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.