سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی ۲۴ ساعت گذشته:

آمار تولدها در کرمان از مرز ۱۴۰ نفر گذشت

دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان گفت: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه دیروز تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز، ۱۴۲ نوزاد در استان کرمان متولد شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد صابری، دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان، گزارش آماری طرح سلامت نوروزی استان کرمان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۷ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۸ فروردین ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او با بیان اینکه خوشبختانه طی این مدت فوتی بر اثر تصادف نداشته ایم، گفت: ۲۵ نفر بر اثر عوامل دیگر (با احتساب فوتی‌های کرونا) طی این مدت در استان کرمان فوت کرده اند.

 

صابری با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت، ۸۲ مصدوم تصادفی و ۲۱۵ بیمار غیر تصادفی با تلاش اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند، افزود: ۲۷ مصدوم تصادفی و ۲۱۶ بیمار غیر تصادفی در محل حادثه درمان شده اند.

او به ۲۹ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی اشاره  و تصریح کرد: طی مدت زمان یاد شده، ۸ هزار و ۳۳۸ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که از این تعداد ۷ هزار و ۱۵۳ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

دبیر ستاد طرح سلامت نوروزی استان کرمان گفت: از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۷ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴۲ نوزاد در استان کرمان متولد شده اند.

او تعداد اعمال جراحی اورژانسی را ۱۵۲ مورد، اعمال جراحی غیر اورژانسی را ۱۱۲ مورد و اعزام‌های بین بیمارستانی را ۴۰ مورد طی مدت زمان یاد شده اعلام کرد.

صابری با اعلام اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲ هزار و ۶۰۶ مورد بازدید‌ بهداشتی در استان کرمان صورت گرفته است، بیان داشت: طی این بازدید‌ها، ۳ هزار و یک کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۵ مرکز متخلف تعطیل شده اند.

او تعداد بازدید‌های حوزه غذا و دارو را طی این مدت، ۲۸ مورد عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.