سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت داروخانه‌های شبانه روزی خراسان شمالی در تعطیلات نوروز

مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فعالیت تمام داروخانه‌های شبانه روزی استان در تعطیلات ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مریم فلاح مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۶ داروخانه در بجنورد، ۴ داروخانه در شیروان، ۲ داروخانه در مانه و سملقان، یک داروخانه در فاروج و یک داروخانه در گرمه و جاجرم شبانه روزی هستند.

فلاح  با بیان این که ۶ داروخانه دارای دارو‌های خاص تحت پوشش هستند، گفت: در بجنورد داروخانه هلال احمر، دارو‌های بیماران پیوندی و متابولیک، mscf، داروخانه کلینیک ویژه امام علی (ع) دارو‌های بیماران پیوندی و دارو‌های شیمی درمانی و داروخانه بیمارستان امام رضا (ع) دارو‌های بیماران تالاسمی، فاکتور‌های انعقادی، شیرمصنوعی ویژه و متابولیک (نئوکیت) را تحت پوشش دارد.

او  ادامه داد: داروخانه بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان و داروخانه بیمارستان جوادالائمه (ع) گرمه و جاجرم دارو‌های بیماران تالاسمی، پیوندی و MS و فاکتور‌های انعقادی را تحت پوشش دارد.

مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  سپس به داروخانه‌های دارای داروی تحت کنترل ریتالین اشاره کرد و گفت: داروخانه‌های دکتر نیکوزاده، محقر، دکتر جاویدی، دکتر وکیلی، دکتر عبدل آبادی، ایران، ولیعصر و دکتر تفضلی در بجنورد، داروخانه‌های دکتر محمدیان و توتونچی در شیروان، داروخانه دکتر دروکی در مانه و سملقان و داروخانه دکتر فتحی در جاجرم، داروی تحت کنترل ریتالین را دارند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.