سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی مسئولان استان قزوین از آغاز موج چهارم کرونا

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین از آغاز موج چهارم کرونا در استان ابراز نگرانی کرد و خواستار حضور جدی مسئولان برای مقابله با این ویروس منحوس شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حبیبی سخنگو و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین با بیان اینکه شهرستان‌های قزوین و تاکستان در وضعیت نارنجی هستند، تصریح کرد: بی توجهی ها، عادی انگاری‌ها و مهمان پذیری‌ها در ایام نوروز گسترش پیدا کرده و هر چه داد و فریاد می‌زنیم به جایی نمی‌رسیم.

حبیبی افزود: مهمانی‌ها و بازارگردی‌ها نگرانی‌های ما درباره وضعیت کرونا را افزایش داده است.

وی خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار زیاد موج چهارم کرونا در استان قزوین آغاز خواهد شد و مسئولان استان برای مهار این ویروس منحوس باید به صورت جدی پای کار باشند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان با بیان اینکه مهمانی‌ها و بازارگردی‌ها نگرانی‌های ما درباره وضعیت کرونا را افزایش داده است، گفت: باید در شرایط نارنجی کرونایی محدودیت‌ها اعمال شود و اگر خودرو‌های غیربومی وارد شهر‌های نارنجی بشوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی افزود: مسافرانی که وارد شهرستان‌های وضعیت نارنجی قزوین و تاکستان شده اند باید هر چه زودتر این دو شهر را ترک کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: باید با تدابیر فرمانداران و نیرو‌های انتظامی، محدودیت تردد خودرو‌ها به شهرستان‌های نارنجی اعمال شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه کشوری ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ساعت ممنوعیت تردد شبانه از ۲۲ تا ۳ بامداد تعیین شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار زیاد موج چهارم کرونا در استان قزوین آغاز خواهد شد و مسئولان استان برای مهار این ویروس منحوس باید به صورت جدی پای کار باشند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه جلسات اداری باید حداکثر با حضور ۲۰ نفر برگزار شود، گفت: تالار‌های پذیرایی تعطیل هستند و رستوران‌ها نیز باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

وی افزود: رستوران‌ها در صورت پذیرش حضوری مشتریان، پلمپ خواهند شد.

حبیبی گفت: در شرایط نارنجی، تنها یک سوم از کارکنان باید در محل کار حاضر باشند.

وی افزود: هتل‌ها از امروز باید با یک سوم ظرفیت فعالیت کنند و سینماها، موزه ها، مهد‌های کوک و باشگاه‌های ورزشی تعطیل هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با تأکید بر کنترل مسیر‌های منتهی به الموت شرقی و غربی گفت: برگزاری هرگونه مراسم که منجر به تجمع مردم شود، ممنوع است.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی باید با قدرت ادامه پیدا کند و مسئولان باید با قدرت در میدان مقابله با کرونا حاضر باشند.

حبیبی گفت: لیست پاکبان‌ها و غسال‌ها برای تزریق واکسن کرونا احصا شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.