سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیشترین تردد نوروزی جاده‌های گلستان از محور گلوگاه به کردکوی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: تا کنون بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد نوروزی در جاده‌های استان ثبت شده است.

مهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفندماه) تا هفتم فروردین، پنج میلیون و ۳۹۴ هزار تردد در محور‌های استان ثبت شده است.


مهدی میقانی افزود: محور گلوگاه به کردکوی با ۱۸۳ هزار تردد، پرترافیک‌ترین محور ورودی استان در این مدت بود.


میقانی با بیان این که ۷۰ درصد پلاک‌های ثبت شده در این مدت مربوط به گلستان است افزود: استان‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و سیستان و بلوچستان بیشترین پلاک‌های غیربومی تردد شده در گلستان بودند.

 

با توجه به خروجی‌های ۵۲ سامانه تردد شمار بر خط استان از ۲۵ اسفند تا ساعت ۲۴ هفتم فروردین، نرخ تردد خودرو‌ها در جاده‌های گلستان ۳۸۰ است که نسبت به پارسال (نوروز ۹۹) که تردد ۲۱۲ بود ۷۹ در صد و نسبت به سال ۹۸ که کرونا نبود (سال سیل) نرخ تردد نزدیک به یک درصد بیشتر شده است.


او با بیان اینکه ۶ درصد این خودرو‌ها وسایل نقلیه سنگین بوده است افزود: ساعت اوج ترافیک بین ۶ تا ۷ شب و و محور علی آباد به گرگان با بیش از ۴۰۳ هزار تردد، شلوغ‌ترین مسیر استان در تعطیلات نوروزیست.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون بیش از ۱۴۷ هزار نفر هم با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان، هواپیما و قطار جابجا شده اند.


انتهای پیام / فا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.